Yaşanmış Gerçek Sex Hikayeleri

Yeni Eklenen Sex Hikayeleri

6 okunma Ablamın Amının Kokusu Beni Çıldırttı

Ablamın Amının Kokusu Beni Çıldırttı

Selam millet. Başımdan geçen nefes kesiçi gerçek bir olayı anlatacağım. Köy yerinde birşey gördüğümüz yok. artık askerlik çağım gelmiş ama daha bir am bile görmemiştim. Anca hayal kurup sabah akşam 31 çekiyordum. Köyde 2 göz evde kalıyoruz. Ablamla aynı oda da yatıyoruz mecbur.O gece eve geç geldim odaya girdim. Sıcaktan olmalı ablam üstünü açmış uyuyor […]

5 okunma Sarhoş Ablam ve Oral Sex

Sarhoş Ablam ve Oral Sex

Merhaba, ben Kamil, size sarhoş ablam ile başımdan geçen olayı anlatacağım. Benim bir ablam var, Büşra. Üniversiteye gidiyor. Ben bu yıl lise son sınıftayım. Ablam cok tatlı, hayat dolu, müziği, eğlenmeyi seven birisi. Bu yıl tatil başlangıcında bizim oturduğumuz sitede bir düğün oldu. Yakınen görüştüğümüz bir aile olduğu için tüm düğün organizasyonunda elimizden gelini yaptık. […]

5 okunma Azgın Eniştemin Yarrağını Yemekten Çok Hoşlanıyorum

Azgın Eniştemin Yarrağını Yemekten Çok Hoşlanıyorum

Merhabalar arkadaşlar ismim Gül, 21 yaşındayım üniversite okuyan genç bir kızım. Ailem ile beraber yaşıyoruz iki kardeşiz ikimizde kızız evin küçüğü benim ablam benden 5 yaş büyük, evlilik çağı gelmişti ablamın ablam ise evlilik bana göre değil diyerek bekliyordu. Ama ta ki karşısına çok yakışıklı bir talip çıkana kadar hemen bizim üst komşumuzun oğlu ablamdan […]

6 okunma Ateşli Halamı Sikerken İçine Boşaldım

Ateşli Halamı Sikerken İçine Boşaldım

Merhaba ensest hikaye severler ismim Cem izmitte yaşıyorum , yaşım 17 üniversite sınavlarına hazırlanıyorum,konuyu fazla uzatıp sizleri sabırsızlan dırmıyacağım, kısa bir süre önce halamla sikiştim sizlere o anımı anlataçağım. Halam 35 li yaşlarında , esmer adeta çikolata tadında kalçası dik ve dolgun gögüsleri portakal kadar ve dikdik, sütyensiz bile gezse onlar füze gibidir, birgün eve […]

5 okunma Dayımla hatuna sırayla girdik

Dayımla hatuna sırayla girdik

ben tuncay yaşım 24, dayımın çalıştığı şirkette bana iş bulması nedeniyle bir süre için yani ev falan bulana kadar onlara kalıyordum. bu süre içinde yengemle başimdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sizlere. yengem 38 yaşında tipik bir türk kadınıdır etli butlu 160 cm boylarında iri göğüslü koca kalçalı bir kadındır.onun en sinir tarafı çok çene […]

10 okunma Hamile güzeli kucakta anal siktim

Hamile güzeli kucakta anal siktim

Ben Boludan Murat 26 Yaşındayım. Arkadaşımla Akşam Yemegine Cıktık Bir Yerlere Arkadasımın Eşi Hamile Idi Ve Ilk çocukları Olacak.adam çok Pinpirikli Olduğu Için Kızın Hamileliğinden 1 Ay Sonrasından Itibaren Kıza Elini Bilem Sürmemiş. Kültürlü Ve Bilgili Insanlar Olmalarına Rağmen Yaklaşık 2 Aydır Sex Yapmamışlar.çok Samimi Olduğumuz Için Bu Tür şeyleri Konuşabiliyoruz.bir Gece çok Geç Saatte […]

12 okunma İki Kuzenimle Yazlıkta Seks!

İki Kuzenimle Yazlıkta Seks!

Merhaba ben Mert, İzmirde yaşıyorum. 19 yaşında, 1.85 boyunda, 78 kiloyum. Mavi gözlü, kumral saçlıyım. Vücudum kaslı olduğu için her zaman kızların ilgisini çekmişimdir. Ama benim ilgimi bir tek kuzenim İrem çekmiştir. İremden kısaca bahsetmek istiyorum: 19 yaşında, 1.65 boyunda, hafif balık etli, sarışın, yeşil gözlü, dipdiri göğüslü, yusyuvarlak kalçası olan, kısaca taş gibi bir […]

10 okunma Baldız Baldan Tatlıdır Ama Götü Daha Tatlıdır

Baldız Baldan Tatlıdır Ama Götü Daha Tatlıdır

Erkek erkeğe sohbet edelim mi biraz? Antalya’da yaşıyorum. 42 yaşındayım. İş adamıyım ve güzel kazancım var. Bugün anonim kimliğim ile beni sizinle buluşturan şey ise bir itiraf olacaktır. Eşimle 15 yıla yakındır evliyiz. Bu hayatta en büyük pişmanlığım ve ah keşke dediğim şey ise baldızımı sonradan görmemdir. Hoş olmayan bir tesadüftü. O güzel çıtır kızı […]

17 okunma Damadıma Götten siktirdim

Damadıma Götten siktirdim

Herkese merhabalar önce sizlere kendimden daha sonrada yaşadığım resimli sex hikayeleri anlatacağım neyse konuya hemen girecek olursak önce ismim Nuray, 43 yaşında, kumral, kocaman memeli, ince dikkat çekici, daracık kalçaları olan bir bayanım. Kocamla beraber öğretmenlik yapıyorum. Kızım ise bir devlet kuruluşunun irak bir ilçe şubesinde işe başlanmıştır. Kızım 23 yaşında, sarışın, 1.73 boyunda, 53 […]

23 okunma Kız Kardeşim Mastürbasyon Yaparken

Kız Kardeşim Mastürbasyon Yaparken

Sizlere başımdan geçen bir anımı paylaşmak istiyorum. Benim Nehir adında bir kız kardeşim var ve ben kardeşim demeden onu becerdim. Onunla yaşadığım bu deneyimimi de sizlere anlatmak istiyorum. Biz öyle orta düzey kardeşler değiliz ben 40 yaşında bir adamım kardeşim ise 38 yaşında bir kadın. Kız kardeşimi daha çok orta düzey yaşlarda bile becermek istiyordum. […]

13 okunma Yalnız Yaşıyan 2 Bayanın Evinde Misafirliğim

Yalnız Yaşıyan 2 Bayanın Evinde Misafirliğim

Geçtiğimiz ağustos ayında sıcak bir öğle üzeriydi, karşıdan esen sıcak meltem saçlarımı savuruyor,az ilerimdeki inşaatın önündeki kum tepeciğinden aldığı kum tanelerini gözümün içine serpiştiriyordu.Bende bir yandan caddeden karşıya geçmeye çalışırken bir yandan da kum yüzünden yanan gözlerimi ovuşturuyordum.Sonra birdenbire sanki kafama balyozla şiddetle vurmuşlar gibi bir algılamanın ardından her şey bir anda etrafımda döndü ve […]

16 okunma Hemşirenin Zevk Çığlıkları

Hemşirenin Zevk Çığlıkları

merhaba,geçen gün hemşire porno izledikten sonra hemşirelere karşı bir fantazim oluştu ve bunu gerçekten yapmak istiyordum,artık porno izlemekten usanmıştım ve bir hemşire ile sikişmek istiyordum.adım ufuk 24 yaşındayım ankaralıyım ama okulum nedeniyle antalyada bulunuyorum.1.78 boyunda ve 70 kilodayım kumral tenli oldukçada yakışıklıyım.kendini beğenmişlik ve ukalalığı asla sevmeyen birisiyim. ailemin maddi durumu iyi olduğu için burda rahat bir […]

17 okunma Kocamla kara verdik bir kere olsun mutlaka denemeliydik

Kocamla kara verdik bir kere olsun mutlaka denemeliydik

Merhaba seks hikaye okurları ben porno hikayelerin yalandan ibaret olduğuna inanıyordum bazen seks sayfalarına girip okurdum ama inanmazdım ve başımdan bir seks hikayesi geçtikten sonra inanmaya başladım onu sizinle paylaşacağım iyi okumalar.Adım Dilek 3 yıldır evliyim kocamın ismi murat 9 sene anlaştıktan sonra evlendik ve severek evlendik kocamı çok seviyorum ve ona hiç hayır diyemiyorum […]

10 okunma İş yerindeki sekreterle sikiş leyfi

İş yerindeki sekreterle sikiş leyfi

İNANMAYAN OKUMASIN BN ADIM ZEKİ 40 YAŞINDA SPORTMEN Bİ ERKEGİM SİKİM ABARTISIZ 30 CM Bİ FABRİKADA GÜVENLİK ŞEFİYİM AYNI İŞ YERİNDE ÇALIŞAN 35 YAŞINDA MERAL ADINDA BİKAŞAR ÇALIŞIYO Bİ AKŞAM SERVİSİ KAÇIRMIŞ BND YENİ GÖREVİ DEVİR ALDIM İŞTE KONTROL EDİYOM EDRAFI ÇOK SIKIŞTIM BİZİM TUVALETLER BAYAGI UZAK BENDE Bİ CAMIN ÖNÜNE GEÇİP ÇIKARDIM BAŞLADIM İŞEMEYE […]

21 okunma Kocamın arkadaşı acımadan sikti beni

Kocamın arkadaşı acımadan sikti beni

eşimin adı umut benim adım ahu hikayemi paylaşıp paylaşmama konusunda çok kararsız kaldım ama artık içimde tutamıyorum ve yazmaya karar verdim belkide bizim gibi duygularına gem vuran kişiler hikayemizi okuyarak yaşamasa bile hayalinde canlandırır. eşimle çok güzel bir seks hayatımız vardır sekste birbirimize karşı çok açığızdır ve birbirimizi tatmin etme konusunda oldukça başarılıyızdır.eşimle sevişirken seks […]

19 okunma Kız arkadaşımı götünden siktim oturamadı

Kız arkadaşımı götünden siktim oturamadı

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir erkek olduğum için kızlardan sürekli sevgili teklifleri […]

17 okunma Annemin dekolte elbiseleri

Annemin dekolte elbiseleri

Hikayeme başlamadan ,önce emeği geçen herkese teşekkürler ben malatyadan selçuk,size başimdan geçen ve hayatimi etkileyen bir animi anlatacağim.animin kahramani annedir ve kendisi şu an dişarida.Babamla annem boşanali 1 yil olmuştu ben annele kaliyorum.annem babamdan ayrildiktan sonra tam bir orospu gibi giyinmeye başlamişti.maddi durumumuz iyi olduğu için,her gün değişik değişik giyinirdi etekler,buluzlar vs. Ben üniversite ikinci […]

26 okunma Yengemi Piknikte Siktim

Yengemi Piknikte Siktim

Ben Almanyada yasayan 21 yasinda bir cita gibi gencim size yengemle basimdan gecen bir olayi anlatacam Bundan 4 AY önce amcam Türkiyeye uzun bir tatile giti amcam gilin evide ormana yakindi yengem eve telefon acti anneme dedi oglun eve gelsin tek basima korkuyorum ben önce gitmemeye israr etim annem zorladi bende mecbur gitim ben salonda […]

12 okunma Sevgilim ve arkadaşi ile grup sex keyfi

Sevgilim ve arkadaşi ile grup sex keyfi

slm. arkadaşlar. ben 33 yaşinda bekar ama seksi tam anlamiyla yaşamiş biriyim.. hikayeme geçmeden önce temizlik ve gizliliğe önem çok önem veririrm. beraber çaliştiğim sevgilim ve onun evli olan arkadaşiya bi akşam alkol içmeye karar verdik. sevgilim yalniz yaşiyodu ve onun evine gittik.Tabi ben jb viskiyi almiştim uçalim mayatinda:) ilerleyen sattlerde dağitmiştik ama aklimdan sevgilimle […]

23 okunma Komşumun karısıyla ormanda seks

Komşumun karısıyla ormanda seks

Ben Oktay. Evliyim ve uzun yıllardan beri aynı apartmanda oturuyorum. Bundan 3 sene önce evsahibinin oğlu ve gelini tayin dolayısıyla Adanaya gelmişlerdi. Bizim binada evsahibinin yukardaki boş dairesine taşındılar. Onlarla tanıştıktan sonra, gelinle karım iyi arkadaş oldular, devamlı birbirimize gidip gelmeler başladı. Gelinin ismi Banu idi. Banu gayet samimi bir kadındı, 2 çocukları vardı, ama […]

20 okunma 18 lik sevgilimi siktim

18 lik sevgilimi siktim

Selam arkadaşlar, Ben Serdar 19 yaşinda, 1.70 boyundayim. Geçen sene kiz arkadaşimla ilişkiye girmiştik. Onu anlatacağim. Kiz arkadaşim harika bir fiziğe sahip manken gibi bir kizdir. Mini etek giyinmesini sever. Genelde bacaklarina tül çorap giymez. Teni onz olduğu için harika bir görüntüsü vardi bacaklarinin. Ben bunu her görüşümde aşkim sex yapalim diyordum ama kabul etmiyordu. […]